Newsroom

Ytong je Najdôveryhodnejšou značkou murovacích materiálov na Slovensku

Ôsmy ročník marketingového ocenenia Najdôveryhodnejšia značka 2023 pozná výsledky prieskumu, zameraného na dôveru v značky predávané na území Slovenska. Jednou z hodnotených kategórií boli aj murovacie materiály, kde si odniesol titul Najdôveryhodnejšia značka pórobetónový stavebný systém Ytong spoločnosti Xella Slovensko.

Petra.Cleary •

V najväčšom prieskume spotrebiteľskej dôvery si slovenskí spotrebitelia opäť zvolili značky, ktorým najviac veria. Reprezentatívna vzorka dvetisíc respondentov hodnotila značky v rozličných oblastiach. Do prieskumu boli zahrnuté značky, ktoré sú tými najsilnejšími na slovenskom trhu, a to v 85 kategóriách, pričom každá kategória mohla mať iba jedného víťaza. Mená najdôveryhodnejších značiek zazneli na slávnostnom galavečere, ktorý sa konal 30. novembra v bratislavskom hoteli Radisson Blue Carlton.

Ocenenie pre značku Ytong prevzal Luděk Suchomel, marketingový riaditeľ spoločnosti Xella Slovensko. „Posledné dva roky boli v našom obore plné zmien a nás preto veľmi teší, že sme už opäť získali ocenenie, postavené na dôvere zákazníkov. Navyše v roku, keď si pórobetón Ytong pripomína 100 rokov svojej existencie. Kto sa pozrie na víťazov jednotlivých kategórií, tak potvrdí, že sme aj tento rok vo výbornej spoločnosti. Hoci sa trvalá obľuba značky Ytong opiera o prácu nášho obchodu a marketingu, nezabúdame na príslovie, že „najlepšia reklama je dobrý produkt.“ A Ytong je skutočne skvelý stavebný materiál! Platí to ako pre moderné novostavby, tak aj pre modernizácie a stavebné úpravy starších stavieb. Vysoký záujem zákazníkov o rekonštrukcie bývania napokon registrujeme celý tento rok.“

Samotné značky sa do prieskumu nemôžu nominovať, o titul totiž automaticky bojuje desať najsilnejších značiek s najvyšším objemom predaja v danej kategórii. To zaručuje, že súťažia skutočne relevantné značky. Organizátor kategórie aktualizuje a pridáva ďalšie tak, aby korešpondovali so situáciou na trhu. Tento rok sa o priazeň spotrebiteľov uchádzalo viac ako 700 značiek v 85 kategóriách. „Ocenenie Najdôveryhodnejšia značka má tú prednosť, že je otvorené všetkým značkám na trhu, ktoré majú vo svojej kategórii významné miesto,“ uvidla Veronika Trembáčová, projektová manažérka usporiadateľskej spoločnosti Atoz Marketing Services.


Sdílejte tento článek

.